Julen är över...

...hoppas att ni har haft en bra jul. Det har jag. Eller... jag tror det i alla fall. Det känns som att jag inte har firat jul. Hela helgen har det känts som att jag har varit utanför mig själv, som att jag har stått utanför och kollat på det som jag har gjort. Utan att känna något, utan att tänka. Jag ser mig själv skratta, men jag känner ingen riktig glädje och jag vet inte varför jag skrattar. Jag vet inte varför jag känner såhär. Eller jo, det gör jag. Och jag vill bara att det ska sluta. Nu. Jag vill inte ha det såhär längre. I want this to end. Now. Nu. Sofort!

Imorgon är det vanlig dag igen. Mamma ska jobba. Pappa ska jobba. Vad ska jag göra? Keine Ahnung. Men på tisdag bär det av en sväng hem till Silverstaden ialla fall, det är dags för avtackning av Elenor. Kommer sakna henne! Får se om pappa följer med till Silverstaden, hoppas det, det vore ju trevligt med lite sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback