Seeeeg veckaaaa....

Åh, hjälp vad seg den här veckan har varit! I vanliga fall tycker jag att det är måndag hela tiden (för att veckorna går så fort), men nu tycker jag det är evigheter sen det var måndag, och ändå är det bara onsdag...
Det kan ju dock bero på att jag längtar så in i norden till imorgon kväll. Direkt efter jobbet bär det av hemåt igen, och det ska bli skönt! Sen är det bara fyra arbetsdagar kvar (fem om man räknar morgondagen) tills det är julledigt!! Har jag sagt att jag vill ha julledigt NU??

Men först ska jag alltså ta mig genom en lång torsdag. Ska ha Fröet själv och det låter ju lite sådär lagom spännande och stressande. Jag kan inte texten till tre av fem sånger, och idag på eftermiddagen var min röst på väg bort igen... *suck* Hela veckan har jag mest hostat hela nätterna och inte sovit så mycket heller... inte undra på att det varit en lång vecka. Jag behöver åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback