Många fina ord...

Har lärt mig fina ord på jobbet idag. KASAM och SAM och... ja, så var det en del till också som jag inte ens kommer ihåg. Det var "studiedag" på förmiddagen. Oj vad skoj! Eller... (?) Visserligen var det bra och viktiga saker som diskuterades, men det var en himla seg föreläsning, och det känns lite bortslösat när det är självklara saker som alla är överrens om, samtidigt som vi vet att det inte kommer bli någon skillnad. Inte fick vi den utlovade lunchen heller... Långa sega föreläsningar fick jag dessutom nog av på gymnasiet. Jag har gjort min del av det.

På jobbet är det annars maskerad och kalas som gäller den här veckan. Fantasin tröt idag, så jag blev en... ja, primadonna? Enligt barnen i alla fall; "vad FIN du blev!" De är väl för goa! :) Imorgon blir det något annat däremot. Kanin? Maja Gräddnos? En råtta (förlåt, mus!)? Det visar sig.

Nej, nu är det dags att återgå till TV4 Sport. Det är handbollskväll med Hamburg-Kiel, och är det handbollskväll på TV, ja då vet ni vad det är som gäller på B-strasse!

Kommentarer
Postat av: Mams

Tja du, av barn får man veta sanningen sägs det. Det är därför de så underbara! Och om du blev en primadonna, så då är du nog det.

Jodå - jag vet att är det handboll på tv, så då sitter du klistrad framför. Ha det gott!

2010-11-16 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback