Tillbaka

Gör ett nytt försök att hålla liv i bloggen. Nu när det (snart) lackar mot advents- och jultid så kanske det finns mer att skriva om...? Tror det, och hoppas det. Känner att jag nog behöver skriva av mig lite också. Det är tydligen väldigt svårt för en del människor att lyssna när man verkligen skulle behöva prata, så jag får väl skriva istället då. Det är skönt att skriva av sig också. Mir ist es egal, om alla läser det jag skriver eller om ingen gör det. Bara jag har fått lämna ifrån mig det.

Har äntligen kommit till Brauereistrasse nu också, efter en oändligt lång väntan med massor av besvikelser längs vägen, men det var nog värt det. Trivs jättebra än så länge i alla fall! En mysig lägenhet, och så lugnt och skönt utan järnvägen och gatan utanför fönstret! Ska på tal om det försöka ta mig till K-stadt idag, hämta lite grejer som är kvar där ännu, och börja städa lite. Blir stora flyttstädningen nästa helg.... -bläää! Men men, det måste väl göras och om jag gör lite idag så blir det mindre nästa helg. Tänker ta en tur förbi Bagheera också, och införskaffa vinterskor. Även om det idag är 4-5 grader varmt och det mesta av snön har försvunnit, så lär det väl komma mer kan jag tänka mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback