The countdown has begun...

Ja, nedräkningen till jullovet alltså. 18 veckor tyckte jag Katja sa att det var tills vi får "semester" igen..

Haha! Nej då, så illa är det inte, inte alls. Vi började jobba igår och det gick himla bra faktiskt, trots sex veckors semester. Jag är riktigt pepp på att börja jobba faktiskt, det känns kul och bra att vara hemma och att få sätta igång igen. Jag känner mig "klar" (och nöjd!) med sommaren, så jag har inget emot att börja jobba. Dessutom har jag ju saknat mina kära kollegor! :-) Jag är till och med så pass pepp att jag rensade garderoben igår kväll när jag kom hem...

Lite underligt var det ändå att börja. Många nya ansikten, nya scheman, ändrade rutiner och så vidare, och så vidare... Men men, det blir väl säkert bra så småningom det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback