Om att säga för mycket..?

Skulle nog inte ha sagt det där om att "magen för en gångs skull är hyfsat okej". Vad jänder då dagen efter? Jo, såklart vaknar man med ordentligt ont i magen... :-( Långdag på schemat... Naja, det gick vägen i alla fall. Hur vet jag inte, men det är tur att man har bästa kollegorna! TACK för att ni håller mig flytande!

I dag har det varit lite bättre i alla fall. När jag vaknade imorse låg det snö på backen - bara en sån sak! Sen har det fortsatt att vräka ner snö hela dagen, och nu ligger det ett ganska tjockt täcke över Silverstaden. Vilken skillnad det gör! Vips - så är julstämningen på plats! :-)

Jag har idag också insett att jag har några av världens bästa vänner. Fast jag inte har känt dem särskilt länge, så finns de ändå alltid där när jag behöver dem, ni är guld värda! Världens bästa föräldrar har jag också för den delen! (för det mesta iaf) I'm blessed!

Så det finns hopp! Saker och ting börjar ordna sig. Jag lever på hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback