Hilsen fra Norge

Eller ja, egentligen inte. Jag har ju kommit hem igen, det blev en tur över dagen bara. Det blev äntligen en tur till Elverum och museet där. Vi var dit när vi var i Norge en vecka på semester när jag var sex år, och sen dess har jag inte tagit mig dit igen. Förräns i går.


Då, när vi var där för femton år sedan, tog vi ett kort på mig bredvid den ljusbruna björnen. Nu var det dags igen. Den var lika stor nu också!

Ett besök på skogsmuseet är för övrigt något jag kan rekommendera, det är riktigt roligt, och inte så dyrt heller!

På vägen till Elverum åkte vi genom Trysil och var upp en bit på fjället. Där fanns den här skylten:

Bäst att akta sig med andra ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback