Lite bilder från helgens bravader

I går var det dags för släktträff. Jag tänkte jag skulle dela med mig av lite bilder därifrån:




Bästa familjen, såklart! ;) Etta och tvåa i tipspromenaden, och vinst i kubb!




En del kan ha lite svårt med balansen ibland...







Och där någonstans strejkade bilduppladdningen på blogg.se, som vanligt. "Internal Server Error" Pfft! Skräp, är vad det är. Har vi tur funkar det kanske imorgon, så kan det komma fler bilder då.
Apropå träffen; det var som vanligt. Man får bita sig i tungan ett antal gånger och slå dövörat till med jämna mellanrum... Men jag fick i alla fall krama världens goaste lillkusin, så det gjorde dagen ganska värd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback