Godkänd i år också!

Idag var det dags för den årliga (?) hälsoundersökningen genom jobbet. Jag blev godkänd i år också, så det var ju bra! :) Om bara denna rackarns huvudvärk kunde försvinna också... Nu har jag ju idag bockat av ännu fler måsten; ringt vårdcentralen, pratat med Synsam, varit på hälsokollen - check på allt det där. Så ikväll hoppas jag att jag kan få somna i vettig tid och sova ordentligt hela natten. Det skulle behövas...

 


Imorgon, ja. Tomorrow's the day. Det är imorgon det ska bestämmas (kanske då). Om allt går som jag vill får jag besked imorgon. Ett stort besked. Det kan påverka ganska mycket för mig framöver. Men nu ska vi inte göra för stor sak av det, nej då! ;)

Man kanske skulle åka hem i helgen ändå? Försöka träffa J, som jag inte hann med sist. Tigga till sig lite massage så att huvudvärken släpper. Åka och gosa med kusins älsklingar. Hmm.. ja, vi funderar på det. Det är ju inte torsdag än.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback