Domkyrkan, biskopen, kyrkorådet

Så har min dag sett ut idag. Västerås med grundkursarna stod på schemat. -15 imorse också, men bilen hoppade snällt igång iaf. Dagen började med visning av domkyrkan, vår guide kunde verkligen berätta! Historienörden i mig gillade alla spännande historier vi fick höra! :-)




Sen blev det lunch och samtal med biskopen. Biskopsgården var ju hur fin som helst! Där skulle man ju kunna hålla till. Lite Downton Abbey-stuk över det hela. Man kanske skulle satsa på att bli biskop? Varför inte? Jag vill också ha en kakelugn och kristallkrona i badrummet!






På hemvägen blev det en sväng förbi Erikslund - kaos där som vanligt! Lyckades hitta två julklappar iaf. Hemfärd i snöstorm till jobbet, där ett möte med kyrkorådet väntade. Jag pratade, de lyssnade, allt gick bra. ;-)

Äntligen hemma är det nu handboll på TV som gäller, Sverige mot Danmark. Ska försöka leta rätt på mina scrap-grejer också, pysselkväll på jobbet imorgon! :-)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi kanske ska ta och slänga ut en av acc-tankarna i badrummet och sätta dit en kakelugn istället ;-)

2012-12-07 @ 17:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback