Inte för att tjata, men....

Brrr! får nog sammanfatta den här dagen. -18 grader imorse, mysigt... Det är ju himla vackert ute, men det hade kanske räckt med en 10 minusgrader. Om man finge önska, alltså. :-)
Måndag innebar en tur ut "på landet", där var det ju ännu kallare! Blev själv på miniorerna, men det var bara tre st (goa) huliganer idag, så det var rätt lugnt. Vi byggde lego och mysfikade med pepparkakor och julmust.




Blev en iskall promenad hem sen, mina stackars kinder hade inte mycket känsel kvar när jag kom hem. Höll nästan på att gå vilse också, suck... Nya hårfärgen var det ja!
Nu ska jag förbereda inför morgondagen. Heldag på stiftskansliet, sen presentation för kyrkorådet. Spännande!
Försöka få koll på telefonen igen ska jag också. Uppgraderade den i helgen, så nu är allt jättekonstigt och jag hittar ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback