Julgransjakt och pyssel

Lovis och jag har tagit oss till Dalecarlia för lite jullov. Vi har nu varit här sen i tisdags, så nu tycker jag det gott kan bli julafton! Idag var vi ute på julgransjakt, och vi hittade en också! :-)



Nu står den på "avfrostning" i garaget, så imorgon blir det påklädning.

I övrigt fördrivs dagarna här mest med att göra ingenting. Det får man göra när man har semester har jag hört, så jag lyder. Igår spenderade jag eftermiddagen hos bästa Jessica med fika och massa snack, väldigt trevligt! Ikväll fick jag dock ett ryck och satte igång att pyssla lite. Bestämde mig för att pimpa sladden till hörlurarna med indianpärlor. Såg det på tv för ett tag sen och det såg så enkelt och snyggt ut. Enkelt var det kanske inte riktigt, men... Efter en stund, när man fått in den rätta knixen så gick det ganska bra ändå. Och visst blir det lite roligare med lite färg?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback