Söndag - igen!

Oj oj, jo nog blev det helg snart igen allt. Lika fort som den kom var den förbi också!
Fredagen började med ett besök hos frissan, välbehövligt och efterlängtat! Körde på blonda slingor den här gången, och oj vad fort den nya hårfärgen började verka, haha.. Tillfälliga koncentrationssvårigheter kanske vi kan kalla det också... ;-) På stan hittade jag på mina kära kollegor också, det var lunchtid så det blev en lunch på jobbet. Trevligt med sällskap!




Igår tog jag en promenix ner till Idrottshallen, det var handbollsmatch igen. Iskallt att gå ner bara, men jag får äntligen användning för min nya underbara vinterjacka iaf. Spännande och jämn match var det, Sala vann till slut med ett mål.
Sen var det bara hem och börja adventspynta. Jag hade ju såklart en himla bra hjälpreda också! Klart blev det iaf, så nu är det juligt här på Bryggeriet.



Idag blev det såklart kyrkan först, en härlig familjemässa i Kristina. Tyckte inte det var någon idé att försöka få gång på bilen, så jag gick ner idag också. Jisses, vad kallt det var - men fantastiskt vackert!
Kvällen avslutades med lite söndagszumba. Helt nya låtar, så jag kände mig ganska lost, men äsch... Det gick ju att shaka ändå! :-)




Imorgon är det måndag igen - hurra (NOT!). Men det är bara att slita på, antar jag. På tisdag väntar heldag i Västerås med grundkursarna och onsdag pysselkväll på jobbet! Och om sådär knappa två veckor har jag jullov! :O

Auf wiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback