Funderingar

Undrar och fundrar. Funderar på att göra en sak. En ganska galen sak egentligen, iallafall i min värld. Något som är skitläskigt, men som skulle kunna, om det går väl, leda till något riktigt riktigt bra. Skulle det misslyckas så vet jag inte riktigt vad som händer, förhoppningsvis ingenting alls! Har funderat på att göra det ganska länge nu. Ibland är jag helt säker på att jag ska göra det, är till och med på väg, men så är det något som sätter stopp. Då kommer det dåliga självförtroendet (som jag trodde jag jagat bort) fram igen.

Nu har jag börjat fundera igen. Den här gången lutar det nästan åt att jag ska göra det. Men så kommer de där negativa tankarna igen...
Jag får väl helt enkelt sova på saken, igen. Kanske drista mig till att diskutera det med en klok människa. HJÄLP! Hur ska jag göra??!

Go'natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback