Nu blev det inte riktigt som jag tänkt....

Ooops! Lade ifrån mig telefonen i två sekunder, och då publicerade den tydligen inlägget jag skrivit, som inte var färdigt. Jaja, här kommer fortsättningen iaf:

Jag var som sagt till Idrottshallen, där det var handboll. Tjejerna fick oavgjort och killarna vann. 37-31 - vilken match! Och oj, vad jobbigt det är att sitta på läktaren... puh! ;-)
En jäkla bra lördag blev det, med andra ord.

På söndagen var det jobb som gällde, duktiga miniorer (och ledare) gjorde en bibelpantomim. Sen har det bara rullat på med jobb, luciasånger, flams och trams. Där emellan försöker jag hinna med några Zumba-pass, mest för att hålla näsan över ytan. Vilket jag hoppas kunna fortsätta göra nu. Tre veckor kvar till jullov!

Avslutar med en bild på den übersnygga väskan vi fick på äb-mötet. Jag menar - kolla färgen bara! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback