På hemmaplan igen

Ja, nu har vi hittat hem igen. Jag fick Lovis med mig hem också. Hon var dock inte alls sugen på att åka bil, så hon satt och pep konstant i drygt två timmar... Sen var det bara om hemma en sväng och sen iväg på jobb, så nu är Lorpan på lagom roligt putt-humör. Hoppas hon kommer på bättre tankar snart.

Dagens jobb bestod ju då av en eftermiddag på kurs. Babyrytmik för 1-3-åringar stod på schemat. Mycket intressant! Ska bli spännande att köra igång med det, är ju en del som skiljer sig från rytmik med bebisar. Nu ska vi bara knåpa ihop ett bra program och hoppas att det kommer många som vill "gympa" med oss! :-)



I bilen på väg mot kursen. Våra kompisar Anna och Emil är redo!

Nu dröjer det nog inte alltför länge innan det blir sängen här. Åh, min egen, underbara, sköna, lagom hårda säng... Lååång dag imorgon, med mycket som händer.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: marie

Jag har nån du kan öva på :)

Svar: Härligt! Finns många nya roliga låtar att testa! :)
Sara

2012-11-02 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback