Städa städa varje fredag....

... det tycker jag är kul! Eller inte... Det är ju jättekul när det är klart, men vägen dit är inte lika rolig. Speciellt inte när det är storstädning av badrummet som står på schemat, inklusive rensning av golvbrunnen - uuwäck! I vissa (såna) situationer kan jag medge att det vore lite bra att ha en kille nära till hands...

Nä, den dag jag bor i ett hus ska jag baske mig använda mig av RUT! Kan gärna betala för att någon fixar eländet åt mig (ingår disken också, tro?), men det kanske inte är riktigt motiverat så länge man bor på 40 kvadrat.. ;-)

Dagen började dock med en promenad runt dammarna. Det var ju sol (!) på förmiddagen, så då var det bara att passa på!







Sugen på gym någon?! Typisk Silverstaden-idé, att smälla upp ett utegym mitt i stadsparken.



Vackra Kristina kyrka! (jaja, på sniskan, jag vet... bloggar i mobilen!)

Även om det känns som jag inte gjort något alls idag, så inser jag nog när jag tänker efter att jag varit ganska produktiv ändå. Promenad, skura fönster, skura badrum, jaga dammråttor, skriva frågor till biskopen... puh! Så nu är det nog dags för fredagsmys i alla fall!



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får passa på och ha levande ljus tända nu, för då Lovis kommer hem kommer det att vara omöjligt :-D

2012-11-23 @ 22:13:41
Postat av: Sara

Jag passade på, även ikväll! ;) Jag tar dock hellre en Lovis än tända ljus! :)

2012-11-24 @ 23:05:39
URL: http://esistmeinleben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback