Tomt...

Det är tomt på Bryggeriet nu. Lorpan är hos "mormor" och "morfar", hon har varit där sedan i fredags, och det är så fruktansvärt tomt här hemma så det finns inte... Ingen som kom kurrande imorse och kröp in under täcket, ingen som jagade persiennsnörena när jag drog upp dem imorse. Jag fick till och med äta maten ifred. Det är överskattat btw, att få äta ifred..
 
 
Så, ja, jag saknar det där snyggot på bilden helt enkelt. Hon får gärna ta och komma hem snart igen!
 
Grundkurs i helgen som var, fick ett "fin-rum" den här gången - yey! Med tv och allt. Kändes som en ganska lagom helg, vi kollade till och med på film. Och vilken film sen! Vi såg "Keeping mum", och jag kan verkligen rekommendera den - SE DEN! En sån underbar film!
 
Idag är det måndag och det är en fullsmockad vecka som väntar - fortbildning, ärkebiskopens barnmöte, helgjobb... Det är roliga saker som jag ser fram emot, men en del av mig längtar en liten gnutta till söndag kväll, när allt är klart. Så det är i och för sig lika bra att Lorpan är i d-j, där har hon både fåglar och råttor att sysselsätta sig med. :-)
 
Nu måste det bli lite plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback