Massage, fika och snöslask

Igår blev en bra dag. När vi kom upp snöade det, igen. Jag som trodde att allt skulle försvinna direkt.... Framåt dagen blev det ju dock varmare, så då blev det mest slask ändå.
Jag började i alla fall dagen med en massage hos bästa Jessica på det nyöppnade Jessicas Hälsorum. Dit kan jag verkligen rekommendera att gå! Tycker det är så häftigt och modigt att hon har öppnat eget, så himla kul!
En massage var ju också välbehövlig efter några nätter i sängen här uppe... Men nu är det mycket bättre i alla fall.
 
Det var verkligen jättelänge sen vi träffades, så vi bestämde oss för en klassiker till kvällen - fika på Håkanssons! Alltid lika gott fika där, mysigt och en massa skvaller om vad som händer och hänt... :-)
 
Idag snöar det igen. Kallt är det också, så det ser faktiskt ut att ligga kvar. Åh, drömde världens bästa dröm inatt, sådär otroligt verklig också, bara för att vakna mitt i.... *suck* Typiskt! Men jag får väl göra som Emma sa - fortsätta med dagdrömmar. ;-)
Idag ska vi packa, får se om vi åker hem ikväll eller imorgon bitti. Imorgon är det dags för jobb igen. Så får vi väl se om Lorpan följer med hem, eller om hon tar en extravecka hos "mommo & moffa"...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback