Om man inte har något bättre för sig...

... så kan man ju alltid drömma sig bort en stund, till det här:
 
 
Ett hus som är till salu i Silverstaden, ett stenkast från B-gatan. (ja, det är faktiskt på B-gatan till och med, men en annan b-gata...) Det är SÅ SNYGGT!!
 
Kolla bara!!
 
Sovrummet, med trägolv!
 
Ett av badrummen!
 
Walk-in-closet X TVÅ!!
 
Alltså, det här huset är ju helt perfekt för mig! (om man bortser från att jag inte har de dryga två miljonerna det går lös på, men äh - petitesser!) Det står ju SARA skrivet på det, ser ni inte?! Bra läge är det också, lagom avstånd till jobbet (närmare än jag har nu).
 
Nej, jag trivs i min lägenhet, som blev så snygg med nytt kök och allt. Men... drömma och önska kan man ju alltid göra! Tänker inte bo i lägenhet hela mitt liv, så när jag är klar med det så vill jag ha det här huset. Synd bara att det är till salu nu, och inte om sådär fem-tio år...
 
(Bilder från Hemnet/Länsförsäkringar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback