En helg i bubblan

Hemkommen idag från en GK-helg på STG igen. En helg utan föreläsningar, skönt, det behövdes. Personligen hade jag antagligen inte kunnat ta in någon ny information alls. Lekmetodik, dans, naturvandring, teckenspråk och musik stod på schemat. Mycket skoj, alltså. Jag har till och med lyckats lära mig ytte-pytte-lite  teckenspråk. :-)
 
Idag slutade vi lite tidigare så vi hann hem innan det blev mörkt, så skönt. Underbart med en eftermiddag hemma i alla fall. Måndag imorgon och jag känner mest "blä!" och "jag orkar inte!". Det beror kanske till största delen på att jag inte kunnat sova ordentligt på hela helgen, vad nu det skulle vara bra för? Det hjälpte inte ens att hänga på discot med konfirmanderna som var där. Den här omöjligheten att sova får ju gärna ge med sig så snart som möjligt, det börjar bli lite irriterande nu... *suck*
 
En sak är i alla fall bra, och det är att Lovis är hemma igen. Äntligen! Även om hon just nu däckat under sängen efter att ha irrat runt i lägenheten sen vi kom hem. Vi tar nog sovmorgon imorgon, vi....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback