Fettisdag med temla och praktik

Fettisdagen idag, eller Mardi Gras om ni så vill. Eller Fastnachtsdienstag för den delen. Började med Fröet på jobbet. Alla hjärtansdagspyssel med de små godingarna.
En snabblunch på det och sen praktik! Vilken otur att det var just idag, för det bjöds ju på semla där... ;) Idag fick jag alltså användning för skillsen jag förvärvade under en veckas PRAO på Café Myrbacka när jag gick i åttan. Allt man lär sig är bra, har jag hört! Riktigt snygga semlor blev det dessutom, om jag får säga det själv. :D Goda också. För första gången i mitt liv har jag ätit en temla med mandelmassa och faktiskt tyckt det var gott.
 
 
Tog en sväng på stan, hittade massa saker jag vill ha, men det får vänta. Alldeles för krångligt att få med sig saker på en cykel utan pakethållare.. Hem och ladda om för att (förhoppningsvis) orka med ett zumbapass ikväll. Har fortfarande träningsvärk från söndagens pass...
 
För övrigt njuter jag just nu. Jag vågar knappt säga det högt, men det går så bra nu! Är så himla nöjd med allt som ligger framför, spännande och lite nervöst är det också, men framför allt ska det bli så kul och utmanande!
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Joho, nu tror jag vi får göra ett kors i taket :-) - du äter semla med mandelmassa! Jag åt en halv på jobbet idag, men den var inte så god.

2013-02-12 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback