Ny vecka - nya tag

Söndag. Söndagsångesten är något mildare än vanligt tror jag. Lorpan och jag landade i guldGruvan sent i torsdags, och imorgon är det STG som gäller för mig. Fortbildning står på schemat i tre dagar. Det ska bli intressant och kul, som vanligt.




Vi har hunnit med en hel del i helgen. Slappa, kusinbus, småfix och bara göra inget alls... :-)
Efter STG blir det raka vägen hem. Lorpan får stanna här ett tag nu, ska ju snart till Rättvik igen. Hur nu det ska gå. Hur ska jag klara mig utan Rövardrottningen så länge?




Nu är det sovdags iaf, klockan ringer tidigt imorgon. Skönt att slippa åka hela vägen från hemma imorgon bitti iaf, har lite närmare härifrån.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback