Less...

Less på att vara förkyld. Less på att inte orka göra något (p.g.a. förkylningen). Less på att det är söndag - igen, vilket innebär att det är måndag imorgon - igen.

Less på folk som bara pratar och pratar utan att säga något. Less på att folk drar igång saker och sedan förväntar sig att jag ska slutföra det. Less på att folk och organisationer inte svarar på mail. Less på att folk inte gör det de ska (men förväntar sig att jag ska göra allt och lite till).

Less på folk som matar min mobil med bilder och sms (varför ringa?) på vad jag missar när jag inte blev kvar i hålan utan jobb och framtid, utan istället valde att flytta till mitt drömjobb och leva mitt eget liv. Kan man blockera mobilnummer?

Less...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback