Det var en kväll i juni...

... som innehavaren av den här bloggen fick en stunds tid och motivation över till att skriva ett inlägg. Inte för att det direkt har saknats motivation och inspiration de senaste veckorna. Tvärtom! Det händer ju en hel massa saker mest hela tiden! Så tid.. ja, vi kan väl säga som så att jobba 125% och plugga 50%... ja, då blir det inte så mycket tid över till annat. ;-)

Men jag klagar inte. Det är ju ändå mitt drömjobb. Det känns verkligen som att jag lever i en dröm. Ibland får jag stanna upp och bara försöka fatta vad det är jag håller på med egentligen. Att jag gör det här. Det är en svindlande tanke. Dock är den här semestern mer efterlängtad än någonsin! Men riktigt än är jag inte där. Först blir det dagkollo hela veckan, men på torsdag, framåt 19-tiden, då... :-)

Just det, jag är ju numera klar med grundkursen! Halleluja, vad underbart! Som sagt så ångrar jag absolut inte att jag har gått den, men himmel vad skönt att det är klart. Nu är jag ju dessutom ett halvår närmare en examen, vilken sort det nu blir.. ;-)
Vi hade en fin avslutningshelg, Kyrkrodd, umgås med fina vänner man fått under tiden och så avslutning med sändningsmässa och grejer - i Järnadräkten såklart!

Nu är det dags att ta nya tag för de sista dagarna med dagkollo! Har faktiskt varit ledig hela tre dagar i sträck nu - det var inte igår! Idag tog jag mig dessutom till Lärkan och körde 50 längder. Tyckte att det kanske var dags att köra några simpass nu, med tre veckor kvar till Tjejsimmet. Det gick dock mycket bättre än jag trodde. 40 längder på 32 minuter, med vila. Bådar gott! :-) Bort med vila och vändningarna så kan man kapa ett gäng minuter på det.

Nu god natt, så kanske, kanske jag orkar ta mig upp och vara (en rolig) människa på jobbet imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback