1:a maj

Känns som jag sagt det förut, men tiden springer verkligen iväg! Att jag jobbar konstant, både dagar, kvällar och helger gör kanske inte saken bättre heller... Men idag är jag iallafall LEDIG, hela långa dagen! Även om jag är lite kluven till att man 2013 har kvar 1 maj, som är en politisk helgdag, som röd dag, så har jag inget emot att vara ledig. Jag tycker dock att man kunnat ta bort 1 maj istället för annandag pingst när man la till 6 juni. Men det är en annan diskussion..

Idag har det iallafall fixats på balkongen! I helgen (då var jag också ledig! :O) fixades äntligen ramarna till nätet, så nu kan Lovis också sitta ute där. Gissa om hon gillar't! :D Hon skulle sitta därute dygnet runt om hon fick.

Spana på fåglar, kolla på folk som går förbi, kolla in hundarna i rasthagen utanför...

Idag var jag till Bürgers och köpte lite blommor, skruvade ihop möblerna och fixade lite. Så nu är balkongen redo, nu inväntar vi finvädret!






Nu ska jag fortsätta njuta av att vara ledig. Imorgon är det fullt ös igen, och hela helgen också. Lite mat kanske man skulle fixa..? Zumba ikväll kanske? Det visar sig... :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback