På plats vid Siljan

Är på plats igen, på STG. Egentligen är jag inte ett dugg sugen på att vara här. Längtar till söndag em när vi är hemma igen. Vet inte varför jag inte känner för att vara här faktiskt.. Är bara så grymt trött och less.

Började dagen idag med att åka till Västerås på själavård. Efter att jag pratat med S i en och en halv timme om tankar, funderingar, frågor, framtiden och annat kände jag mig pigg, upprymd och upplyft - riktigt glad! Sen lekte jag hitta vilse en stund och lyckades på nåt sätt hamna ute på Björnö. Men ja, det var ju trevligt där också, i den strålande solen.


Sen for jag till Hälla och fixade lite nya leksaker till Lovis. Tyckte nog att det var dags för en ny vippa nu. :-) Därefter hem och panik-packa, panik-äta och panik-städa innan vi drog iväg upp hit.

Nu sitter jag här på rummet och funderar på om jag ska skriva det jag tänker eller inte. Det som jag tror är en av orsakerna till att jag känner mig som jag gör.

Men nej. Jag orkar inte. Orkar inte bry mig. Inte nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback