Rollercoaster week(end)

Life is a rollercoaster, just gotta ride it...

Ja, nog är det berg- och dalbana just nu. Den senaste veckan har bestått av höga toppar och djupa dalar, ungefär. En gnutta manodepressiv? Inte då. Irritationsmoment i omgivning och glädjeämnen i omgivningen är förklaringen. En hel del av den förra tyvärr. Men helgen bjöd på en del av det senare också, tack och lov. Annars hade jag inte klarat av den, tror jag. Dessa glädjeämnen kan komma från det mest oväntade hållet också tydligen. :-)

Men jag måste bara undra en smula.. Är det bara jag som ser vad som hänt och händer? Är det ingen annan som märker det? Eller är det bara mig h*n beter sig så mot?

Life is a rollercoaster, just gotta ride it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback